Op kantoor wil je lekkere koffie!

Je zet je wekker om 06:30, echter je slaapt er doorheen. Je wordt om 07:30 verstrooid wakker, moet haasten. Je dag begint dus niet al te best. Je douchte je snel, poetst je tanden, doet je haar. Snel naar werk. Je hebt geen tijd om even goed te ontbijten. Je rijdt langs het tankstation voor een kop koffie, machine kapot. Nu weet je dat het een hel gaat worden, de koffie op kantoor is namelijk niet lekker.

Koffie op kantoor moet lekker zijn

Het is in vele bedrijven het middelpunt: de koffiemachine. Nu is het bij slechte koffie vaak ook een dieptepunt. Je hebt zin in koffie, maar geen zure. Nu kan je alle verschillende koffiebonen uitproberen, maar dit hoeft niet te betekenen dat de koffie echt goed wordt. Een probleem kan namelijk ook zijn, een oude koffiemachine.

Om je werknemers zo tevreden mogelijk te houden is goede koffie essentieel. Ik weet vanuit oude werkgevers dat een verkeerde machine gore koffie levert. Is dat bij jullie ook het geval, haal dan een nieuwe machine.

Te klein voor het tafellaken

Niet alleen grote organisaties kopen goede koffie machines. Ook voor kleinere ondernemingen zijn er koffiemachines te verkrijgen tegen een schappelijke prijs. Ben je op zoek naar een koffiemachine voor kleine bedrijven? Dan is de ideale partij voor deze machines is Gio Coffee.

De eerste koffiemachines beginnen al vanaf 28 euro p/m. Dat is weinig geld voor hele goede koffie. Koffie gemaakt met koffiebonen, probeer de VIBE koffiebonen van ze eens, die zijn heerlijk! Daarbij zijn de koffiemachines voor kleine bedrijven van Gio Coffee compact, snel en brengen ze topkwaliteit aan in de koffie.

Gio Coffee vindt koffie meer dan slechts een kop koffie.Een manier om te verbinden, samen bij de koffiemachine staan, gesprekken voeren. Impact maken. Dit doe je samen.

En impact neemt Gio Coffee erg serieus. Dit doen ze op natinaal niveau. Wat Gio Coffee namelijk doorvoert is, per gedronken kop koffie 1 cent doneren aan een goed doel van Nederlandse bodem. Het leuke aan dit concept, jij als organisatie bepaald welk goede doel dit is. Kies er dus 1 die bij de kernwaarden van jouw bedrijf past

Niels
Niels
Als succesvol e-commerce ondernemer, marketeer én salesbaas, deelt Niels maar al te graag zijn inzichten en interessante nieuwtjes.

Meer van deze auteur

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerd

Nieuwste

Verschillen tussen particuliere en zakelijke tankpassen

Ben jij ook klaar met het bijhouden van alle tankbonnetjes voor de administratie? Iedere keer dat je met de zakelijke auto gaat tanken, moet...

Tips voor beginnende kunstenaars

Het wordt weer zomer, en dat kan maar één ding betekenen: de grote fantasy markten en events komen er weer aan. Voor veel kunstenaars...

Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering uitbreiden: 6 opties op een rijtje

Met een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering bescherm jij je bedrijf tegen schade die je tijdens het werk bij klanten veroorzaakt. Helaas is het niet zo dat je...

Op de hoogte blijven van het laatste business nieuws?

Ontvang elke maand onze nieuwsbrief met de nieuwste artikelen - en exclusieve tips.