Je zet je wekker om 06:30, echter je slaapt er doorheen. Je wordt om 07:30 verstrooid wakker, moet haasten. Je dag begint dus niet al te best. Je douchte je snel, poetst je tanden, doet je haar. Snel naar werk. Je hebt geen tijd om even goed te ontbijten. Je rijdt langs het tankstation voor een kop koffie, machine kapot. Nu weet je dat het een hel gaat worden, de koffie op kantoor is namelijk niet lekker.
Koffie op kantoor moet lekker zijn
Het is in vele bedrijven het middelpunt: de koffiemachine. Nu is het bij slechte koffie vaak ook een dieptepunt. Je hebt zin in koffie, maar geen zure. Nu kan je alle verschillende koffiebonen uitproberen, maar dit hoeft niet te betekenen dat de koffie echt goed wordt. Een probleem kan namelijk ook zijn, een oude koffiemachine.
Om je werknemers zo tevreden mogelijk te houden is goede koffie essentieel. Ik weet vanuit oude werkgevers dat een verkeerde machine gore koffie levert. Is dat bij jullie ook het geval, haal dan een nieuwe machine.
Te klein voor het tafellaken
Niet alleen grote organisaties kopen goede koffie machines. Ook voor kleinere ondernemingen zijn er koffiemachines te verkrijgen tegen een schappelijke prijs. Ben je op zoek naar een koffiemachine voor kleine bedrijven? Dan is de ideale partij voor deze machines is Gio Coffee.
De eerste koffiemachines beginnen al vanaf 28 euro p/m. Dat is weinig geld voor hele goede koffie. Koffie gemaakt met koffiebonen, probeer de VIBE koffiebonen van ze eens, die zijn heerlijk! Daarbij zijn de koffiemachines voor kleine bedrijven van Gio Coffee compact, snel en brengen ze topkwaliteit aan in de koffie.
Gio Coffee vindt koffie meer dan slechts een kop koffie.Een manier om te verbinden, samen bij de koffiemachine staan, gesprekken voeren. Impact maken. Dit doe je samen.
En impact neemt Gio Coffee erg serieus. Dit doen ze op natinaal niveau. Wat Gio Coffee namelijk doorvoert is, per gedronken kop koffie 1 cent doneren aan een goed doel van Nederlandse bodem. Het leuke aan dit concept, jij als organisatie bepaald welk goede doel dit is. Kies er dus 1 die bij de kernwaarden van jouw bedrijf past