Waarvoor dienen bedrijfsuitjes?

Elk bedrijf dat met personeel werkt, groot of klein, houdt jaarlijks verschillende bedrijfsuitjes. Dit om alle stress van het werk te vergeten en om het werkgeluk te verhogen. In dit blog gaan we eens inzoomen op bedrijfsuitjes van TeamSpeling.

 

Bedrijfsuitjes komen er in vele vormen en maten. Online, offline, alles is denkbaar. Bij het bekende TeamSpeling.nl heb je de meest te gekke bedrijfsuitjes. Bedrijfsuitjes die zowel in het Engels als Nederlands kunnen. Ook is er de mogelijkheden voor teambuilding bij TeamSpeling.nl.

 

Een uniek concept bij TeamSpeling is dat elk bedrijfsuitje en elke vorm van teambuilding van TeamSpeling is gefundeerd op wetenschappelijke modellen op gebied van communicatie en verandermanagement. De uitjes zitten vol met energie, humor en uniek. Ook zitten ze vol met eye-openers, komische sketches en bizarre bingo’s. Soms met een addertje onder het gras;)

De online teambuilding van TeamSpeling zijn team events online, dit is voor teambuilding. Hier ga je langs allerlei fases op gebied van communicatie in een reis. Hier word je in hoog tempo verrast! 

Bedrijfsevent online, lijkt op het programma hierboven, dit is alleen voor grote groepen bedoeld.

Bij studio TeamSpeling heb je het in mijn ogen over het leukste uitje. Hier komen twee presentatoren, een muzikant, camera’s, geluidstechnici studio crew, alles erop en eraan. Hier kan je met het hele bedrijf van 10 tot honderden mensen inloggen. Je stapt met elkaar in een online tv-uitzending. Hierin zitten allerlei verschillende rubrieken. Een soort journaal uitzending. Volop interactie met iedereen uit het bedrijf.

 

De programma’s leveren allemaal meer op dan alleen de lach. De humor, het lachen, het helpt allemaal om met elkaar op een andere manier om te gaan. Over alle wezenlijke dingen die binnen een bedrijf spelen. Zoals, communicatie, feedback, omgaan met veranderingen. Het geeft nieuwe inzichten en andere gesprekken. Oftewel, een nieuwe energie.

Buiten deze fantastische uitjes die TeamSpeling je kan bieden. Hebben we ook nog even een aantal voordelen van het geven van een bedrijfsuitje onder elkaar gezet:

  1. Nieuwe iedeeën en groei van organisatie
  2. Bonding binnen het personeel
  3. Het is fiscaal intrekbaar
  4. Leuke bedrijfsuitjes helpen bij het aantrekken van nieuw personeel

Ook zorgen bedrijfsuitjes voor een stuk loyaliteit binnen werknemers. Zo ziet personeel het geven van een bedrijfsuitje als een gift. Hierdoor zal de motivatie ook sterk toenemen om wat terug te nemen. Dit kan resulteren in een hogere gedrevenheid voor goede resultaten. Iedereen dus blij!

Nog even wat tips over bedrijfsuitjes

Het meest zul je je medewerker verblijden met een uitstapje naar een externe locatie. Dan maakt het in de basis niet veel uit waar en hoe. Door even buiten je eigen locatie te zijn wordt de groep een stuk ontspannender. Vaak gevolgd door een borrel waar de meest legendarische verhalen tot stand komen.

Niels
Als succesvol e-commerce ondernemer, marketeer én salesbaas, deelt Niels maar al te graag zijn inzichten en interessante nieuwtjes.

Meer van deze auteur

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Gerelateerd

Nieuwste

Als ondernemer geld lenen, hoe zit dat?

Zet de volgende stap met je organisatie, door nieuwe machines aan te schaffen of te investeren in een uitbreiding van het personeelsbestand. Niet iedere...

Het logistieke proces versoepelen doe je zo

E-fulfilment staat voor het afhandelen van het volledige logistieke proces van een webshop. Zodra een klant een order plaatst, begint het e-fulfilment proces en...

Zo zet je een recruitment bureau in

Een recruitment bureau, ook wel een headhunters of Executive Search firma genoemd, is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het vinden van toonaangevende kandidaten...

Op de hoogte blijven van het laatste business nieuws?

Ontvang elke maand onze nieuwsbrief met de nieuwste artikelen - en exclusieve tips.